Mora Träsk


..stod på menyn igår. Mycket folk, varmt (!) och kidsen njöt.

Och så länge barnen är nöjda kan det ju spela mindre roll att jag tycker att Mora Träsk består av två slitna gamla gubbar som mjölkar en gammal kassako som för länge sen passerat sitt bäst före datum…

5 responses to “Mora Träsk

  1. Uh, Mora Träsk ger mig myrkrypningar! Tappert att ni vågade er dit!

  2. Jag håller med! Billigt det är det inte!

  3. Sven Edbladh

    Vilka artister som varit igång ett tag är inte det ?

    Moffa

  4. pappabloggen2

    Ja det är väl lite som dom rullande stenarna 🙂

  5. Men vavava, skämtar du??? Jag fyller 22 iår och jag har varit på Mora Träsk och jag minns mycket väl att jag hade en kassett med deras ”musik” för hundra år sedan. Att dom fortfarande är igång trodde jag absolut inte.. Men men.. :S

Kommentera

