isländsk revansch


Var det månne en revansch mot oss andra som inte drabbades lika illa av finanskrisen?! I så fall Island, grattis! Jag svor ganska mkt när jag efter 7 timmar (som normalt tar 4) på världens mest överbefolkade och obekväma mjölktåg, mitt i natten igår, fastnade utanför Hässleholm med ett tåghaveri. Inte så värst långt ifrån ett dygns resande och dag full av möten i huvudstaden. Särskilt i morse när sambon skulle iväg till jobbet var jag imponerad över det pyttelilla landets muskler.

Så igen Island – Grattis! Men nu får vi vara kvitt, skotta igen den där vulkanen nu.

3 responses to “isländsk revansch

  1. Hässleholm, ja fy faan! Att jag orkade växa upp där! Stackars dig!

  2. pappabloggen2

    Och jag gjorde lumpen där, kan inte ens skratta åt den tiden idag… men det var inte så mkt stans som lumpens fel.

  3. Jag är också fan av Eyjafjallajökull!

Kommentera

