just nu: klättrings-vm på hemmaplan


Överväger seriöst att investera i en dylik. Bara tills lillebror kommit över den obeskrivligt starka kärleken för att klättra upp på allt. Varenda stol (och vidare upp på bord om det finns ett nära), upp i handfatet via wc-stolen, upp på tv-bänken (passa på att banka lite på tv’n), upp i på fönsterbrädan via soffan osv osv.

Såg på nåt forum att det visst är fult och tabu med lekhagar men kolla killen på bilden, han är ju överlycklig… Och han kommer inte att åka till akuten för att sys inom kort.

8 responses to “just nu: klättrings-vm på hemmaplan

  1. pappabloggen2

    ja alltså… för säkerhets skull, jag kommer inte köpa nån hage, man är väl ingen fascistoid pappa (men bortsett från protesterna så hade det ju varit rätt skönt)

  2. pappabloggen2

    förresten; visst är han skön den glada killen!!?

  3. Glömde ett L på slutet så här kommer riktiga adressen!

    http://granis.blogg.se/2010/april/utkast-april-4-2010.html

  4. Hehe, kanske kan köpa en lekhage och sätta hjul på den så är han inte fast på en punkt bara för att han är i en hage…. 😉

  5. Äh, va fan. Jag funderar också på en hage, jag kommer ju ha två vildar samtidigt att hålla koll på. Vi växte ju upp i hage och vi är väl inte skadade? Eller?

  6. pappabloggen2

    jamen jag börjar faktiskt vackla 🙂 mer om det strax

  7. Till Skolfröken: växte du upp i hage?! Det kanske bara var min mamma som var anti det redan då 🙂 Men jag förstår dig med två småttingar.

Kommentera

