en anledning att raka benen som man faktiskt (kanske) skulle kunna köpa


På morgonkvisten innan dagis, påklädning av storasyster som sitter i mitt knä:

Storasyster: MEN PAPPA, det sticks! Jag tycker bara om när mamma klär på mig

Jag: Men vadå sticks? Strumpbyxorna?

Storasyster: Nej, DU PAPPA! Mamma sticks inte.

Jag: Ah, mina hår på benen sticks menar du?

Storasyster: Ja, du får raka dig!

Känner att mamman har en orättvis konkurrensfördel här som iofs skulle kunna åtgärdas men jag vet inte, känns inte som min grej att vaxa benen.

3 responses to “en anledning att raka benen som man faktiskt (kanske) skulle kunna köpa

  1. Fan, vi har det svårt vi pappor… Är det inte hakan som stick så är det benen!

  2. Ett par mjuka strumpyxor kanske? Så sliper du raka menar jag…

  3. pappabloggen2

    Haha, fasen om jag inte föredrar en vaxning då..

Kommentera

