vad gör man när man är pappaledig?


..var en fråga som någon vilsen själ knackat in på google och sen hamnat här på bloggen! Jag skrattade gott och kände mig erfaren och kunnig.

Tills jag tänkte tillbaka. Och insåg att det bara är ett par månader sen jag själv planerade inför pappaledigheten. I ett excelblad! Timme för timme hur jag såg att en vecka skulle te sig.

Du vilsne pappa (om du nu tittar in igen) – din fråga är berättigad och det är helt rätt att tänka efter före. Tiden går snabbt och man får ingen ångervecka. Kör hårt!

One response to “vad gör man när man är pappaledig?

  1. Min man tillbringade förra pappaledigheten med att måla staketet och låta dottern leka med farmor… Men den här gången ska han vara hemma i minst sex månader och med storasyster på dagis får han nog finna sig i att hitta lite fler rutiner och egna saker att pyssla med.
    Förresten undrar jag vad jag gör när jag är mammaledig, dagarna flyger förbi på tok för fort!!!
    Millennium-filmerna är säkert jättebra, men jag håller mig på den säkra sidan och hoppar över dem iallafall…
    Hoppas er helg har varit bra och att det är underbart vårigt hos er!
    Kram

Kommentera

