det finns inget som gör en treåring så lycklig..


..som att få komma upp ur sängen efter timmar av försök att få henne att sova.

Storasyster somnade på soffan efter dagis idag, inte bra. Men allt medan jag stökade med lillebror och matlagning så var det ett par snabba försök att skaka liv i henne. Som alltså inte gick hem. Och man vet ju själv hur skön en sån 45-minuterstupplur kan vara…

3 responses to “det finns inget som gör en treåring så lycklig..

  1. Du är säkert välkommen att joina in på skoldansen…och jag tror jag vet vad du tänker…men det var aldrig så!

    Bort med snö och minusgrader – in med sol och värme. Just nu klagar jag inte. Lite av snön är kvar men solen värmer!

  2. pappabloggen2

    haha, du vet mer än jag för jag har ingen aning om vad du menar?!?! 🙂

  3. Jodå, eller har minnet börjat spöka på äldre dar…

    Men jag kmmer inte påminna dig om det som var…

Kommentera

