)(/&%/E(&/### vinter


Är så trött på vintern och alla som klagar på den. Ergo trött på mig själv.

Orkar inte höra/läsa mitt eget gnäll om den ena sjukdomen efter den andra. Eller om sömn som brister. Eller om jobb som inte tar hänsyn till ens pappaledighet. Så jag låter bli.

Och tyvärr finns det inte så mycket annat kul att berätta just nu så det får vara lite tyst här ett tag till. Hoppas mycket på en vändning snart. Och det kommer. Det vet man ju.

8 responses to “)(/&%/E(&/### vinter

  1. Ja, jag har faktiskt undrat vart du blivit av någonstans. Skriv mer!

  2. Så känner vi alla ibland! Stor stor kram och välkommen åter när du piggnat till!

  3. Håller med! Har gillat vintern fram tills för en-två veckor sedan men nu tycker jag faktiskt det kan bli vår!

  4. Tala om det!! Kräkless på allt som har med vinter att göra!! 😦
    Men visst MÅSTE man få beklaga sig!! Liiite iaf! 😀

  5. Jag antar att ni är ett gäng människor där himma som längtar kraftigt efter att snön ger med sig och våren kommer. Det gör vi med, trots att vi får lite smakprov på den titt som tätt. Då njuter vi. Men det blir lite vimsigt, sol och härligt varmt ena dagen-regn och kallt andra. Typiskt svenskt vårväder alltså, men i Italien. Nästa gång vi har sol skickar jag ett gäng till dig.
    Kram Nina

  6. pappabloggen2

    Tack för uppmuntrande kommentarer! NU skiner solen verkligen!! Återkommer…

  7. Då kan jag ju berätta att det snöar här…

  8. Håller också med. Vår nu!

Kommentera

