otroligt…


..vad man kan sakna sin lilla familj. Fem små futtiga nätter har dom sovit borta och jag är helt uppskruvad över att dom kommer hem idag. Det är såklart positivt men jag förvånas ändå lite över hur det kan märkas och kännas så mycket.

Jag har passat på att vara lite ungkarl. Nån dag struntade jag i att bädda sängen, kändes busigt värre… Disken har hamnat på hög i vasken (eftersom jag inte orkat ta mig för att tömma den rena diskmaskinen). I helgen drack jag flera folköl och jag och Lillebror delade en pizza. Festligt värre 🙂

Men annars har det varit ungefär som att vara pappaledig och ensam hemma med Lillebror. Men ganska mycket tråkigare.

Snälla, snälla, snälla SJ – hur osannolikt begäran än kan kännas så; Ta hem dem i någorlunda tid! (Följer dem station för station på sj.se i den mån man kommer fram på deras sajt…, inget strul än så länge)

Update: Dom spelar ut alla sina kort, vissa två gånger… och i Norrköping var vädret f.ö. finemang! Men blir det inte värre så får det ju vara ok.

5 responses to “otroligt…

  1. Vad gott för dig! Jag håller tummarna för att inga växlar fryser…

  2. Lycka till med resan, och välkomna hem =)

  3. busigt att inte bädda sängen 😀

  4. Hoppas du fått hem din familj i tid! Och i gott skick dessutom! 🙂
    Håller med dig….väldigt busigt att strunta i sängen! 😀
    Gissar på att du slängt kläder överallt åxå! Jaasi…karlar…

  5. Skönt att familjen återförenas igen!

Kommentera

