med såna byxor behöver man inga ovänner


Men snälla Norge, hur tänkte ni nu då? Jag är verkligen inte känd för min goda smak när det gäller kläder men det här kan väl INGEN tycka är ok?!

4 responses to “med såna byxor behöver man inga ovänner

  1. Jag tycker att det är lite festligt. Sveriges kläder är ju alltid under all kritik.

  2. Yikes! De kanske ska direkt på en clown-convention efter OS?

  3. hahahaha, håller med=)
    Ikväll lägger jag upp en rolig tävling på bloggen där man kan vinna valfritt barn plagg från Paulfrank, vore kul om du ville delta!(man behöver inte ha en blogg, kanske fler av dina läsare vill vara med som inte har en blogg)

    hoppas du får en fortsatt underbar dag och kväll!
    Kramar Erica

  4. Häng med in i 2010 om du vågar…….det gör inte jag…….Man ser ju bara byxorna inte prestationerna. : )

Kommentera

