För mig får det gärna bli dödsstraff eller alla fall en upprepad pungspark för alla dopningsbrott.


För mig får Björn Ferry gärna komma 12;a – han är ändå en sjukt cool kille! Det är iofs ännu roligare när han vinner guld men alltid cool. Fler såna idrottsmän och -kvinnor tack!

Läs hans citatsamling på dn, det är skön läsning!

[update] Han är en outtömlig källa.. Ferrys egen kommentar om 12;e platsen:

– Jag har ju det där OS-guldet, så jag ska inte stå här och vara så jättebesviken ändå. Jag sa det till nån: ”Bor man i Afrika och får sitt första kylskåp, då är det liksom en jättestor skillnad i livet, men ett andra – okej, det är bra men det är inte helt nödvändigt, säger han till SVT.

Kommentera

