världsrekord i magsjuka?!


jamenvisst! Det small till i natt igen, båda barnen kräktes till höger o vänster medan jag satt och ockuperade wc-stolen. Nu har båda barnen o jag varit magsjuka i tre omgångar i januari, nio magsjukor på drygt 3 veckor om man vill. Hur F-N går det till?

Enda positiva är att vi nu är synkade så det borde inte vara så att vi smittar varandra internt (om det nu är det som hänt).

Jäkla tur att vi har sambon som är av Norrländskt Stål och uppenbarligen immun mot trams som kräk-/magsjuka.

5 responses to “världsrekord i magsjuka?!

  1. Men vad i f– nä nu säger vi att det var sista gången va?

  2. Jag får hålla med Ka…

  3. pappabloggen2

    tack, hoppas här också men såklart en aning klentrogen… ah det ger sig

  4. Nää! Usch vad jag tycker synd om er!!! Det är ju öken att det går runt sådär. Ni glömmer inte att koka nappar och sånt va? En förskola jag känner till hade varje morgon nappinsamling i samma skål och så låg de där över dagen förutom på vilan. Och så undrade de varför de aldrig blev av med magsjukan…
    Krya på er!!!

  5. Nämen usch vad jobbigt! Hoppas verkligen det är över för gott snart!

Kommentera

