mysteriet med dom försvunna napparna


Jag har fått helt oförsvarligt mycket skit för att jag inte håller reda på lillebrors nappar på sistone, en efter en har dom försvunnit och dom senaste dagarna har den sista vårdats som en ovärderlig skatt (som den ju också varit, fråga vilken napp-barns-pappa som helst).

Idag fick jag min upprättelse, Lillebror är en liten ekorre som samlar nappar och gömmer dem. Hittade samtliga i leksakskorgarna på Storasysters rum. Undrar hur han tänkte där? – Om jag lyckas gömma alla napparna så kommer dom aldrig få mig att somna och då kan jag inte klandras för att busa precis hela natten!

4 responses to “mysteriet med dom försvunna napparna

  1. Aha, kan det vara DÄR de är? *springer och letar*

  2. Kanske var storasyster som gömde dem?

  3. pappabloggen2

    Julia – hittade du några? 🙂
    Anna – nja, ordningssinne, ens illvilligt sådant är inte hennes starka sida, det mkt systematiskt ordnat

  4. Tyvärr. Jag tippar på en liten grön nappätare som bor i tvättstugeavloppet och som smyger upp på nätterna och får sig ett skrovmål. För så mycket pengar som jag lägger på nappar kunde han lika gärna äta filet mignon…

Kommentera

