en kär gammal vän


återser man ju gärna.  Så välkommen tillbaka kära vinterkräksjuka! Vi saknade dig lite förra helgen.. Det är så skönt med dig närvarande, vi gillar fräscha sängkläder. Och det gör inget alls att vi kör ombytet kl 4 på morgonen, det ger bara karaktär.

6 responses to “en kär gammal vän

  1. Mallisvännerna

    Amen, du skämtar??!!!! Inte en gång till??! Jag tror jag svimmar. 😦 Du anar inte hur jag lider i hjärtat med er…. Stort krya på er!!!

  2. Aj,aj,aj…Isch och usch.

    Krya på,
    Nina

  3. Attans då…..fräschigt!

  4. pappabloggen2

    Vis av erfarenheten så utgår jag från att Storasyster är brutalt sjuk och att det är en extremt smittsam version av vinterkräk. Men… bara en omgång i natt (iofs ingen liten omgång) + pigg o glad o äter nu så… om jag inte visste bättre så hade man kanske hoppats på att hon ”bara” fått nåt kasst i systemet

  5. Mallisvännerna

    Vi får bara hålla tummarna för det bästa…… 🙂

  6. Men VA?! What the hell?! Det är ju helt otroligt att råka ut för det igen!!! Hoppas att det ”bara” är nåt i systemet. Vinterkräksjukan spyr man väl i typ 17 timmar, magsjuka ”bara” några ggr och nåt i systemet max ett par….? *positivt tänk nu*

Kommentera

