funbeat


http://www.funbeat.se är nog det bästa som hänt min hälsa sen jag slutade tro att jag skulle bli en handbollsstjärna. Otroligt motiverande att se träningsminuterna ackumuleras och träningsmålen nås efterhand. Är du av samma sort som jag – som vill men har svårt att hålla motivationen uppe – så prova. Inga garantier för att det funkar men klart värt ett försök. Nu har jag ju iofs inte hållit på så länge att jag skall bli kaxig men än så länge går det framåt.

Mina mål just nu; 7 pass / vecka och ca 30 min / pass (minst). Tränar oftast tidigt på morgonen före jobbet (styrka och kondition på gym) men snart blir det förmodligen nästan uteslutande jogg med barnvagn, pappaledighet vankas ju efter nyår.

2 responses to “funbeat

  1. Hm, nog för att jag måste komma igång, men det där verkar lite väl avancerat för mig : )

  2. pappabloggen2

    för mig med men det är en fantastiskt väl fungerande form av självbedrägeri, inget blir ju eg bättre av att man loggar allt men en liten payoff blir det som ger motivation.

Kommentera

