tuppastolt


Besök av familjen på jobbet är så coolt. Man går runt och låtsas oberörd av folks snälla kommentarer medan den tuppaktiga stoltheten förmodligen skiner igenom ganska tydligt. Och det är mysigt att ha dem där och dela lite av den där miljön som ju lägger rabarber på allt för mycket av den tid man egentligen skulle vilja ha med dem. Dom får ju åtminstone en bild av var den där frånvarande pappan håller hus hela dagarna (och lite för många kvällar).

4 responses to “tuppastolt

  1. Printscreena hjärna och maila till mig, jag sitter vid en jävla widescreen skärm så för mig så är min blogg rätt smal, så vill gärna ha feedback! :D:D Ha det bra lilla gubben.

  2. gärna stavas det.. inte hjärna.. fy fan för mig, och jag ska vara duktig, fy på fan.

  3. Tack för att du sa till, jag har lust och strypa firefox, min blogg ser ju hemsk ut där, så fort jag blir nöjd i explorer så ser det förjävligt ut i firefox.. att man aldrig får vara nöjd!

    Trevligt med familjen på jobbet, låter fantastiskt härligt!

  4. Ja det är en höjdare med barnen på jobbet. Ännu roligare när de blir så stora att de kan hjälpa till med diverse saker. Stoppa i kuvert, vika papper, diska, ja vad som helst under en timme eller så. Hoppas du har ett jobb där sånt funkar, det är guld värt!

Kommentera

