anmäld till 21097.5 meter


Fruktansvärt nöjd! Och tacksam för sambons insats som när platserna plötsligen var slut innan jag fått tummen loss gick och ställde sig i kö när det släpptes ett gäng platser för Sydsvenskans prenumeranter idag. Hon tyckte dock att jag tog mig vatten över huvudet när jag började kika på Berlin marathons hemsida.. Vi får väl se.

Dags att leta joggingvagn, blir ju pappaledig efter nyår.

4 responses to “anmäld till 21097.5 meter

  1. Hej! Hittade dig via Kalles Pappa. Skulle gärna följa din blogg, men varför har du inte Bloglovin? Annars vet jag faktiskt inte hur jag ska hålla reda på dig…;-)

  2. pappabloggen2

    Men det har jag ju, inser jag nu, får väl lägga in nån sorts länk!

  3. Har inte ni redan 4 vagnar? 😉

  4. pappabloggen2

    Hmmm, ja jo… MEN en är en helt hopplöst trasig joggingvagn. Får kanske bli av med den först då..

Kommentera

