den lille raggaren


Lillebror attackerar vår laptop för femtioelfte gången på en halvtimme, jag plockar bort honom och säger kärvänligt ”hörrududu, din lille raggare”.

Storasyster en stund därefter när lillebror närmar sig ”Akta nu kommer raggar’n!”

6 responses to “den lille raggaren

  1. Inte lika kul när sonen är 18… I den stad jag är uppvuxen fanns det många raggarkillar. För att undanröja lite problem fick de endast köra tre varv runt torget åt gången…

  2. Vad var det mamma brukade säga? Små grytor har också stora öron!

    : D

  3. pappabloggen2

    Så är det ju!

    (vad glad jag blev, insåg precis hur man svarar direkt på en kommentar, trodde inte jag hade den funktionen men där var den ju, mkt trevligt)

  4. pappabloggen2

    men det blir ju inte riktigt kopplat som jag vill 😦

Kommentera

