pappaledig


Sambon berättade att hon tagit sig friheten att vara lite slö och slapp på sin mammaledighet under ett par dagar. Jag föreslog att hon alltid borde vara det, allt har ju fungerat lika strålande som alltid annars! Sen berättade jag att jag på min pappaledighet i vår absolut planerar hinna städa, diska, tvätta OCH dricka kaffe latte på café. Hon log lite mjukt.

Idag har jag o Storasyster iaf firat min pappalediga fredag med badhusbesök. Det förmodligen roligaste (bland en massa roliga saker) hon upplevde var att gömma sig i skåpen. Ett tag hängde jag på och låtsades som jag inte visste var hon var. På väg ut var det dock lite mycket prylar och påklädning att hålla reda på så plötsligen visste jag faktiskt inte vilket skåp hon gömt sig i. Det var dessutom märkligt tyst. När jag till slut hittade busfröet satt hon där i skåpet och mumsade på fingrarna.. Slug tjej!

Kommentera

