bloggtorka


Hoppsan, lite eko i den här bloggen. Var ärligt talat lite sliten efter jobbkonferensen, inte bara pga av sena kvällar men delvis. Sen har det varit skönt att ta igen lite tid med familjen.

Medan jag var borta hade jag mina första riktigt meningsfulla telefonsamtal med Storasyster. Det har ju varit kul att höra hennes röst även tidigare men den här gången var det dialog och roligt på ett helt annat sätt. Bland annat frågade hon om jag var i Stockholm (vilket jag för enkelhetens skull sagt att jag var). Och hon berättade att hon saknade mig! Utan att jag först sagt det till henne eller att mamman agerat sufflör.

Dessutom berättade sambon att Storasyster velat spara en av sina bajskorvar ”så att pappa kan se när han kommer hem”- Det är kärlek det!

2 responses to “bloggtorka

  1. Inget säger ”Kärlek” mer än en sparad bajskorv!? 😉

  2. pappabloggen2

    Men visst är det så!! Och man tittar ju så gärna med stolta ögon 🙂

Kommentera

