bloglovin


Har funderat på detta med att det är några stycken som läser via bloglovin och hur det funkar. Jag är skeptisk men nyfiken. Ni som kör den vägen, berätta gärna om nackdelar o fördelar. Har inte kommit längre än att man tydligen skall lägga in en kod.

Följ min blogg med bloglovin

Får se vad det blir av det här då.

Update; Ok, testat och besviken. Ser inte vitsen. Man får utdrag men för att läsa så måste man ändå klicka igång orginalsidan, sida för sida. Vad är poängen? Det tar ju längre tid?! Enda vinsten är att man inte hoppar in på sajten om den inte är uppdaterad. Kan ju vara en poäng om man läser otroligt många bloggar. Men det hinner man ju inte. Nej tack mao. Om inte nån övertygar med nån nytta som jag inte fattat.

3 responses to “bloglovin

  1. Jag är allergisk mot bokmärken och följer en del bloggar. Med Bloglovin vet jag var jag har dom och jag bestämmer från de få första meningarna jag ser om jag ar lust att läsa inlägget. Tycker det funkar ganska bra.

  2. Jag läser alla bloggar (prenumererar på ett tjugotal som uppdateras med ojämna mellanrum) via Google reader och det funkar jättebra. Skönt att slippa gå in på bloggar varje dag som inte är uppdaterade. Jag har också en del bloggar där man bara får som en förhandsvisning i readern och måste gå in på sajten för att läsa hela, väldigt störigt. Men en kompis påstod att det handlar om inställningar i den aktuella bloggen.
    Däremot måste jag gå in på sajten/bloggen för att läsa lösenordsskyddade inlägg (tex på din blogg) samt för att göra kommentarer.

  3. pappabloggen2

    Skulle kunna tänka mig en riktigt bra variant som kan läsa hela inläggen + kommentera o samla dem på ett ställe, men finns det?!

Kommentera

