mer sugen på lilla sjöjungfrun


Sitter på tåget till Kalmar av alla ställen. På väg till ett jobbuppdrag fre/lör.

Precis innan jag stack iväg satt vi alla fyra i soffan, mumsade popcorn o tittade på lilla sjöjungfrun. Förmodligen sitter dom där än o myser.

Behöver jag säga att det hade jag gärna också gjort?

2 responses to “mer sugen på lilla sjöjungfrun

  1. Det förstår jag. Fast Kalmar är ju toppen!

  2. pappabloggen2

    kanske, kalmar har alltid varit i samband m jobbuppdrag för mig. scandic kalmar är iaf inget man skriver hem om.. men nu på väg hem, yes!

Kommentera

