beef med en gumma


Kan inte annat än småle, hur gick det till när den här pappabloggen hamnade i en bloggstrid… med en liten åsiktsgumma?? Som dessutom blivit så förnärmad att hon försöker skicka sina Newsmill-kompisar på mig med fler ”bevis” 🙂 Lite oväntat, den här bloggen har ju helt andra syften, den är ju vardagligt tråkig och allt utom provocerande..

Sakfrågan är viktig och värd att diskutera. Men för övrigt kan jag inte göra annat än le åt saken. Jag tror jag går vidare och lämnar konspirationsteoretikerna till sitt öde (oj, undrar om det blev ännu smutsigare i det blå skåpet nu?!).

Sedärja, nu börjar visst Debatt, får om det finns några lättretade bloggare att busa med…

3 responses to “beef med en gumma

  1. Oj, länkar du till mig igen. Jag ler också åt saken. Men jag vill gärna lära mig mer om världen och hitta lite väl fördolda sanningar om jag kan. Jag vill diskutera. Jag vill veta. Sån är jag.

  2. Ja, det var ju lite kul! Bra med debatt och som tur var verkar Helena ganska härdad och tar inte illa upp.

  3. pappabloggen2

    Härligt! Go helg till er båda o alla andra som är här o följer denna giganternas kamp 🙂

Kommentera

