ljudshowaren


Som tidigare nämnt har lillebror en hopplöst jobbig ovana att skrika väldigt ljusa toner. Dessutom på en skadlig decibelnivå. Onödigt.

Nya och lite mer angenäma talanger i samma genre;

  • Snarkningar – det är så roligt så man har svårt att hålla sig från att väcka honom med ett gapskratt. Vilket ju är dumt när man kämpat i 20 (eller 30 eller 50) minuter för att få honom att sova.
  • Darth Vader röst – grymtande och gutturala ljud har blivit lillebror nya partytrick. Tror nästan han fattar att vi tycker att han är lite rolig. Låter helt sjukt men går inte att inte skratta åt. Varför liksom? (Är det vanligt? Storasyster höll inte på så.)
3 responses to “ljudshowaren

  1. Mallisvännerna

    Haha….Darth Vader…underbart. Men ni vet ju hur vår minste lille man låter, som en blandning av Darth Vader och Kalle Anka…..det är ju ÄNNU konstigare! 🙂

  2. SV: Jag har nog tagit mig igenom ett x antal hundra nu, men jag är aldrig nöjd.

    Att jobba med webbdesign hade varit grymt kul, men jag har vääääldigt stora brister där om vi säger så..

    Roligt att lillen har så många ljud för sig, men hälsa Alva från mig, den coolingen är ju coolast i hela skåneland.

  3. Inte väcka vare sig det barn eller björn som sover!! 😉

Kommentera

