skit också


Skulle aldrig tipsat om Alex Shulmans sketna blogg, sambon hittade länken o tji man fick byta tre ord med sin käraste på hela kvällen.. jag får väl göra nåt annat kul, hitta en tandläkartid kanske. Kan man göra det online? Jag funkar bäst med bokningar online. Hade varit riktigt bra om man kunde fixa själva besöket online.

——

Lillebror klarade natten ganska bra. Fick komma in till oss på morgonkvisten men jag tror han blir en stor och tuff egensängsovare ganska snart. Storasyster blev ganska snabbt händig på det där. Men då var hon ju bara några månader. Alltså en ganska meningslös jämförelse. Sorry.

2 responses to “skit också

  1. Mallisvännerna

    Haha, jag har också hittat till AS blogg via dig….och lyssnade dessutom i efterhand på hans program på P1 Sommar…!

  2. Hej hopp. Nu var det länge sen jag var här. Nu måste jag läsa ikapp. AS blogg är toppen!

Kommentera

