pappabloggen – kopian


Efter att ha hört Alex Schulman på P1 Sommar och efter tips från från mamman/sambon så har jag nu kikat lite på pappabloggen (som den ju heter i URL;en – obs namnstöld!) som faktiskt är bättre än jag hade räknat med. Ganska mycket bättre till och med. Med sin historia av att göra påhopp och offentlig mobbing till en affärsidé så har jag aktivt valt bort allt som har med AS (!) att göra. Men man får kanske omvärdera. Boken (inte läst men hört en del om), sommarprogrammet och bloggen – allt verkar ju tala för att den nya affärsidén är att våga vara sårbar och öppen. Avsevärt mer intressant!

Nån som läst boken? Bra?

5 responses to “pappabloggen – kopian

  1. Har inte heller varit så taggad. Men läst sen ett litet tag tillbaka. Den är bra! Skön humor och sätt att skriva liksom.

  2. Jag håller precis med dig. Jag har avskytt AS och undvikit honom helt och hållet. Men så ramlade jag över hans blogg, gillar den skarpt och lyssnade så igår på hans sommarprogram. Känner att han känns som en betydligt mer sympatisk kille som känns intressant att lyssna på. Det är roligt att få omvärdera människor!

  3. Har också varit lite skeptisk till honom men hans sommarprogram var väldigt bra tyckte jag!

  4. Har förresten inte läst hans bok men vill göra det!

  5. Jag tycker absolut att ni ska läsa boken, den är fantastisk!

Kommentera

