förlåt marcus birro


..jag gillar ju dig!

Det är nog tur i oturen att Marcus Birro lagt ner sin blogg för annars tror jag han hade svurit över bilmarodörer i allmänhet o undertecknad i synnerhet.

Så Marcus om du googlar dig själv ibland o har hittat hit; Förlåt! Gps;en strulade o det var barnstök i bilen. Det var verkligen inte meningen att skrämma både dig o hela lilla familjen där på övergångsstället häromveckan.

Lite skämt o lite allvar (det är väl inte så sannolikt att han tittar in) men jag vet själv hur arg man blir när nån i bil blir för närgången ens barnvagn.

One response to “förlåt marcus birro

  1. Men fy på dig, jag som trodde du var en duktig gubbe i trafiken, (jag ska inte säga något som inte har körkort, jag borde faktiskt skämmas, men jag lovar att fixa det.) men nu får du allt ta och maila marcus och be om ursäkt, marcus.birro@hotmail.com, tänk om han sitter hemma och är chockad och ledsen..

Kommentera

