fynd


Har hittat ett par fullkomligt absurda men läsvärda bloggar varav den ena är värre än den andra, döm själv.

Mona – som både svär o spottar snus (om hon snusar, osäker). Läs hennes 60-lista och förundras..

Fredrik – en äkta påg i huvudstaden som skall gifta sig med sin fru (på riktigt) och bloggar på veckorevyn!

Har du goa bloggtips?! Släng in dom i kommentarerna (hade ju varit kul med några som helst kommentarer i den här förbenade bloggen nån jäkla gång så om inget annat, tipsa om dig själv).

4 responses to “fynd

  1. Alexandra

    Jag tycker den här bloggen är ruskigt skön, även om det mer är en frågespalt i bloggform. Frågor och svar lockar ofta till skratt och diskussionerna går vilda.
    http://www.dn.se/blogg/etikettfragan

  2. Nämen.
    Tack. Nu blev jag varm i hjärtat.
    Men jag snusar inte. Jag är bara en gnällig fru.

  3. pappabloggen2

    Alexandra – ja, faktiskt! intressant, även om det bär lite emot på nåt konstigt sätt!

    Mona – inte bara!!

  4. du har ju glömt mig…men det gör inget! Finns i Sverige ytterligare 2 veckor. Kanske vi ses, hoppas. Kom gärna förbi grand imorgon (fredag)…är där med diverse bla. fam d – barnen dock!

Kommentera

