framtidshopp


IMAGE_205

Jag jobbar ju med detta evenemang och hade idag den osannolika förmånen att sitta precis bakom bänken mitt på plan och följa en fullständigt fantastisk halvlek (och en annan halvlek som inte var lika bra men ändå var en skön defilering in i mål). Det var något av det mest underhållande jag varit med om i idrottsväg. Enastående fotboll, en underbar arena och bra tryck på fullsatta läktare. Till och med de ganska osportsliga Serberna och deras otrevliga publik (ett antal föremål skickades mot den svenska målvakten) tillförde något bra i form av den där extra sporrande känslan av vi/dom-kamp. Riktigt, riktigt kul!

Nästa match i Malmö blir finalen – vilken otrolig ynnest det hade varit att få se detta helcoola framtidslag i den matchen! Chanserna borde finnas!??

6 responses to “framtidshopp

  1. Avundsjukan växer…verkar ganska lovley hemma i goa varma Skåne. Hälsa N-B F på Swedbank Arena…

  2. Vilken match det blev, även fast a-laget har en del att lära av grabbarna så tror jag det blir tufft mot England..

    Behöver tips av dig.. Funderar på att stänga eller lösenordsskydda min blogg, för jag vill skriva privatare.. borde jag starta en ny och göra det i eller hur ska jag göra.. haha ha det så bra..

    Mvh Nattväktaren..

  3. pappabloggen2

    Nina; jamen du!! det är väl dom 2% av dagarna i livet som klimatet är att föredra här… 🙂 Skall hälsa, alla gånger!

    Granis; Jag letade runt mycket, mucho, a lot! Kom fram till att wordpress är jäkligt kantigt på flera sätt men just vad det gäller lösen är dom bäst! Men då var jag ute efter att kunna sätta lösen på vissa inlägg o inte på andra, om du tänker helt privat så funkar ju blogger också (o flera andra tror jag). MEN… jag måste erkänna nåt; man är ju rätt fåfäng o många läsare/kommentarer är ju tveklöst en del av sporren o när man skyddar en massa så blir det varken det ena eller det andra o då tappade iaf jag sugen lite grann.

    Hoppas det var lite svar annars får du fråga mer!

  4. Hej! Har precis hittat din blogg (igår faktiskt) och hunnit med ett gäng inlägg för att ”läsa in” mig på vad du skriver om – och det är kul. Roligt att följa dina äventyr i familjevärlden. Den liknar väldigt mycket mina egna äventyr med två barn på tre respektive ett år.
    Hur som helst. Angående wordpress-diskussionen så håller jag med om att wp är bäst på lösen och skydd i allmänt, men varför tycker du det är kantigt? Är det för att wordpress.com inte erbjuder alla möjligheter du hade velat ha? För då rekommenderar jag att installera wordpress själv, på en server hemma (om man tycker sånt är kul) eller köpa sig ett domännamn hos nån leverantör (är det intressant så tipsar jag gärna om var man kan vända sig för att få bra pris och inte bli lurad) och installera det där. Det är verkligen inte svårt, tar runt fem minuter. Sen har man möjligheten att göra nästan vad som helst. Välja teman, tillägg och allt allt allt. =)

    Tack än en gång för en intressant blogg. Jag fortsätter följa den med spänning. Min blogg kan du hitta på http://charlie.dnsalias.com/csblogg men där är i princip allt som handlar om mitt liv lösenordsskyddat. Det för att jag är lite rädd för att lämna ut saker på internet (och dessutom kör jag wordpress på egen server för att skydda mig på det viset också), men skulle det vara så att du vill läsa mina inlägg som handlar om familjeäventyr och min pappaledighet så är det bara att dra iväg ett mail så kan vi säkert ordna nåt.
    Förresten, grymt snyggt trädäck jag såg i nåt inlägg. Funderar själv på ett nästa sommar.

  5. pappabloggen2

    Tjena Calle!

    Har faktiskt övervägt att flytta över wp till ngt självständigt men är nog inte tillräckligt motiverad, inte just ni iaf. Det kantiga ligger väl mest i att det är så mkt som inte är tillåtet eller svårt, förstår det inte men de har väl sina orsaker.

    Får kika in lite på din blogg också!

    Trädäck is kungligt! Bästa jag äntligen tagit mig för på länge.

  6. Hejar på Sverige idag! Då slipper min chef åka ner och hälsa på det engelska laget på måndag!

Kommentera

