senfärdig


Om man byter till sommardäck idag (som är fallet här) så är man ju på rätt sida midsommar. Det kan väl ingen förneka?!

Dessutom har juni inte precis inspirerat till vare sig vår- eller sommarsysslor. Maj däremot var en jättechans men då var jag mentalt inte riktigt redo. April har jag aldrig lyckats ta mig samman till.

Vinterbytet är enklare – ”jahap, nu gäller inte försäkringen om jag glider in i baken på en annan bil, får nog ta tag i den saken då då”.

Mina nästa däck får nog bli året runt-varianten.

One response to “senfärdig

  1. haha, ja, bättre sent än aldrig!

Kommentera

