kors i taket


Vår gemensamma namnpollett har kanske trillat ner… Och trots att jag har frågat mamman ett flertal gånger om vi faktiskt är överens, om namnet verkligen äntligen är bestämt och trots att svaret är bekräftande så vågar jag inte lite helt 100% på att det faktiskt är sant.

Håller på det ett tag till. Om det är lika säkert imorgon så är det nog officiellt. Fem veckor (drygt) efter födsel är det ju inte en dag för tidigt.

Uppdatering (en bild jag inte vill glömma)
Var precis inne och tittade till storasyster som sover lite oroligt. Hon fick tidigare idag en plånbok, mamman hade råkat hitta en med Mimmi Pigg på (Alva älskar, lite till mitt förtret, Musses klubbhus). Plånboken fick följa med i säng och när jag nu var inne var hon vaken, tittade sig oroligt omkring i sängen, hittade den kära ägodelen som sögs in i ett fast grepp. Sen var det bara att somna om lugnt!

4 responses to “kors i taket

  1. Väntar med spänning…

    Och ja, jag tror italienarna dagligen hade slitit sitt hår om de sett vad vi presenterar på matbordet…så som tacos, ketchup, fiskpinnar m.m. Men vi äter italienskt ibland oxå…

    Blir det måne de italienska alperna nästa år, jag kan kanske locka ner Fru D.

  2. Ska bli kul att få veta! Väntar verkligen med spänning 🙂

  3. Åh så kul. Får hålla koll på bloggen idag då så jag inte missar det stora tillkännagivelsen 🙂

  4. Oh la la! Håller andan….

Kommentera

