man vet…


… att man är en gammal krake om man pajjar ryggen i en handbollsmatch. Som domare.. Tur man inte är hund

Om en hund mådde så här
en snäll klapp på nosen
och ett sista farväl
Om en hund mådde så här
en spruta i baken
och så bär det iväg
Upp till nån fyrbent Sankte Per

Vad gäller namngivningen?! 😦 Alla förslag i bloggen gav verkligen näring åt tankearbetet men när vi igen inte kunde bestämma oss blev känslan lite hopplös, iaf för min egen del. Att det skall vara så svårt. Bara att kämpa vidare!

6 responses to “man vet…

  1. Attan! Värt ett försök i alla fall. J har gått igenom alla namnförslag nu men står fast vid Clint. Hoppas att ni får en skön söndag hela söta familjen. Kramar från oss

  2. Mallisvännerna

    Hoppas den gamle kraken repar sig snart 😉

    Segt att det låst sig med namnet….kanske ska ni helt enkelt bara dra lott!? Pang, bom, klart! Nä, skämt åsido så hoppas jag att ni hittar ett namn som båda gillar. Ni har ju fortfarande tid på er…

  3. Det här är inte klokt, och jag skäms lite för att erkänna det, men jag drömde faktiskt om bloggar inatt. Bland annat er, och då hade ni gett lillebrorsan namnet Niklas. Sen byttes drömmen till en annan blogg.
    Undrar om jag är sinnessjuk eller bara bloggskadad? 😛

  4. pappabloggen2

    Ang namn så kommer det nog snart en intressant uppdatering…

    Linda – hmm nä det verkar inte helt o fullt klokt.. dags o dra ner på bloggläs och.skriv?? 🙂

  5. Margherita

    Alva och Carl passar fint ihop. Kör på det.

  6. Jag tycker Edwin, Elias och Noah är fina namn.

Kommentera

