google chrome


Har hittat en webläsare, google chrome, som verkligen är snabbare (märkbart) o enklare. Testat den ikväll o är grymt nöjd.

Ok jag räknar nu med noll medhåll men ärligt talat 10 minuters uppdatering varje halvtimme?! Redan innan något över huvud taget hade hänt?! Jag trodde minst att det vi hade drabbats av ett nytt vansinnesdåd när det blinkade in ”extra rapport varje halvtimme” mitt i skidåkningen. Men kul för ”ungdomarna” även om jag inte precis avundas det liv dom har framför sig.

Hur skön var monarkist-killen på fyrans nyheter som tyckte att Vickan i absolut sista hand borde valt en adlig svensk? Och han var ändå inte så gammal, hur lyckas man skaffa sig en sån livsåskådning nuförtiden?

4 responses to “google chrome

  1. Man måste ÄLSKA den killen! Jag satt och gapade framför tv:n, gnuggade mig frenetiskt i ögonen och tittade igen. Jodå, han fanns kvar, på riktigt!

  2. Jag trodde bergis dem sprängt empire state building när jag hörde om extra sändningar! Jag missade killen, vilket program man kanske kan kolla på webben.

    Nu lär ju kungen inte ha några problem att begära utökat appanage nästa år iaf. Ett sånt bröllop stannar väll inte under 50 miljoner in alles.

  3. pappabloggen2

    EM: Visst! Helt galen!

    R: tv4-nyheterna. tyckte jag såg 25 miljoner (jmf med senaste i DK) + lika mkt för säkerheten… så ganska bra siffra.

  4. Tyvärr för Vickan har jag, sossen, snott en av de där adliga svenskarna 🙂

Kommentera

