publikt


Har ju egentligen bestämt att det inte skulle publiceras några publika foton i denna blogg men när man är så stolt som man är som nybliven förälder så är det svårt att vara principfast och tråkig.

lillebror-040

Allt gick bra till slut men det var en lååång och tuff kamp innan lillebror gjorde slag i saken o kom ut.

8 responses to “publikt

  1. Åh, vilken sötnos! Stort grattis till hela familjen, vad roligt att lillebror äntligen är här! 🙂

  2. aw vad söt! =)

  3. Verkligen sockersöta…Både storasyster och lillebror!

  4. Men pluttinutt så söt!

  5. Det var verkligen en söt bebis (precis som Alva var).
    Vad ska knytet heta?(jag förstår om det är en allt för privat angelägenhet).

    Trevlig söndag till er familj.

  6. Sötis! Väldigt lik storasyster om jag inte minns fel (tänker på din förra blogg som jag följde slaviskt)

  7. pappabloggen2

    Tack alla!

    Finns likheter mellan kidsen men faktisk är lillebror nog mer lik mig när jag var liten o storasyster var lik mamman som liten.

Kommentera

