dagis


Ibland när jag lämnar på dagis så ser jag lilla fisen genom fönstret på väg därifrån. Ibland har det varit lite svårt att skiljas men nästan alltid är leken i full gång när jag skymtar henne. Jag förundras fortfarande över att det finns så många timmar på en veckan när hon har ett självständigt liv helt utan vare sig mamman eller mig. Och så brukar jag fundera som hastigast på om det är rätt. Tills jag inser att hon mår väldigt bra.

3 responses to “dagis

  1. vad tråkigt att du har lösenordsskyddat. men har vart kul att följa bloggen tidigare, och är kul att få fortsätta läsa lite om er vardag =)

  2. Ja, verkligen kul att du är tillbaka. Dock tråkigt, men absolut förståeligt att det inte går att läsa alla inlägg.
    Det är en svår balansgång, att utelämna tillräckligt mycket privatliv för att skapa intressant läsning samtidigt som man vill behålla integriteten och undvika att nära och bekanta ofrivilligt blandas in i bloggen.

    Hur som helst, hoppas du fortsätter uppdatera frekvent och STORT lycka till med kommande barnet 🙂

    / Ingrid

  3. Ja, jag tror själv inte att jag skulle stimulera mina framtida barn till den grad som de gör i förskolan! De tjänar definitivt på att vara där, kanske inte mer än 8 timmar per dag, men annars.

Kommentera

