sådana där långskidor


Jag förmodar att mitt engagemang för Zlatan framstår som ganska omoget men han är fantastiskt duktig på det han gör och det var faktiskt konstigt att en av världens allra bästa, i den sport där konkurrensen tveklöst är hårdast, inte fick pris på idrottsgalan eller ens var bland topp 5 för Jerringpriset. Han hade dock en lyckad kväll i italien samtidigt..

Bäst i intervjun:

Charlotte Kalla. Vet du vem hon är?

– Ja, ja. Det var hon som satt bredvid mig i fjol. Hon åker sådana där långskidor. Stort grattis till henne från mig! Jag hade gärna varit där och sett henne vinna.

6 responses to “sådana där långskidor

  1. Hahaha! Det är bara Zlatan som kommer undan med såna kommentarer.

  2. Vi hade en förhoppning om att få se Zlatan glänsa med resten av de ”italienska” fotbollsspelarna men det blev idrottsgalan då italiensk tv inte brydde sig om att visa galan…

    Alltid lika spännande att höra/se en intrevju med Zlatan, man vet aldrig vad som händer!

    Kram Nina

  3. Hah! Långskidor! Ja, de är ju ganska långa de skidorna iofs! : )

  4. pappabloggen2

    Visst e han go?! Skönt att ni är några som förstår min kärlek (:

  5. Men Zlatan kan väl inte vinna varje år liksom!

  6. pappabloggen2

    JOOOOOHO! Sålänge han är bäst är han bäst. Tycker tom att han är bättre i år än förra året!

Kommentera

