Nystart


Hej bloggvärlden! Nu är det alltså nystart för bloggandet. Det fanns en massa anledningar till att den gamla gick i graven (på ett väldigt långdraget sätt) men en av de viktigaste var faktiskt att det blev för mycket av flera faktorer. För många okända läsare, för mycket uppmärksamhet (tidningsartiklar och utnämningar). Givetvis positivt på sitt sätt men inte alls vad det var tänkt; en minnesbank och möjlighet att hänga med i vardagen för dem vi inte träffar så ofta.

Så nu kör vi på ”gör om, gör bättre”. En del blir öppet för alla att läsa men allt som är namn, bilder och privat kommer hamna bakom ett lösenordsskydd.

Den som vill hänga med i hemligheterna kan maila mig (se uppe till höger) men i enlighet med familjerådets beslut så blir det genomtänkt utdelning av lösenord.

7 responses to “Nystart

  1. OK, förstår och respekterar ditt beslut, har själv tänkt i samma banor. Ha det bra med familjen och tack för all spännande läsning! Leos pappa

  2. Jihu! Vad kul att du inte slutar blogga. Fattar att du vill skydda vissa inlägg. WordPress är toppen- tror du kommer att bli nöjd.

  3. Kollar in här – hej. Vad kul att du inte slutar att blogga helt även om jag kanske inte får läsa allt.

  4. Kul att du är tillbaka! Jag är väl mestadels en smygläsare, men uppskattar dina ord.

    Lycka till med blogg nr2

  5. Härligt att ha dig tillbaka! Du håller ju mig flytande med diverse hemma-info!

  6. pappabloggen2

    Tack hörrni! Det är kul att vara tillbaka!

  7. KUL att du är tillbaka. Jag läste ju din förra blogg flitigt. Jag kan förstå ditt beslut ha vissa saker hemligt och det är ok för mig, för jag är inte nära vän tiller. Kram Ahnna

Kommentera

